piątek, 13 marca 2020

60 filmów, które chcę obejrzeć w 2020 roku


Ah, coś ostatnio na tym blogu wiatr hula i ogólnie pustka nastąpiła dość spora. Jednak mam nadzieję, że uda mi się powoli wrócić i publikować jakieś posty, może nie jakoś specjalnie regularnie, ale od czasu do czasu.

Z racji wolnej chwili i paru nudnych wykładów w końcu udało mi się złożyć listę 60 filmów, które chciałabym obejrzeć w 2020 roku. Tytuły zebrałam już na początku stycznia, ale kompletnie nie mogłam się zebrać do przełożenia listy na grafiki, także dopiero teraz wrzucam całość na bloga. Mamy połowę marca, także wiem, że wczas, ale przynajmniej mogę się już pochwalić, że parę tytułów z tego grona mam już za sobą!

Zawarłam tu kinowe premiery z ubiegłego i obecnego roku, a także wrzuciłam niektóre tytuły z mojej listy 100 filmów, które chcę obejrzeć, na których zależy mi najbardziej. Mam nadzieję, że do końca grudnia uda mi się ogarnąć chociaż połowę z tej 60!














 I to by było na tyle. Ostatnio wkręciłam się w filmy i nadrabiam wszystkie zaległości, jakie sobie zrobiłam przez ostatnie lata. Trochę cierpią na tym książki, ale cóż, nie można mieć wszystkiego!

A wy? Co planujecie obejrzeć w tym roku? Piszcie swoje typy w komentarzach! 



 Facebook Instagram Goodreads Twitter Google+ LubimyCzytać



53 komentarze:

  1. Ambitne plany. Miałam okazję widzieć już Bombshell i Małe Kobietki,IT, Zwierzogród. Za to mam w planach obejrzeć 7 i 9 pozycję.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo wspaniałości filmowych przed Tobą, w sumie przede mną też, ponieważ wiele filmów z Twojej listy, chcę nadrobić. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. "Jojo Rabbit","Małe kobietki" też muszę koniecznie obejrzeć. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. „Dirty Dancing” jest może nie wybitne, ale taaakie dobre! Mam za wielki sentyment do tego :D Druga część „Do wszystkich chłopców...” za to wyszła średniawo, ale ujdzie! No i „Three Billboards...” – TO JEST ŚWIETNE, OGLĄDAJ. (Tak, musiałam aż użyć caps locka.) „Yesterday” było za to po prostu ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dirty Dancing to ulubiony film mojej mamy i zawsze mnie nim dręczyła, ale nigdy nie widziałam go w całości XD
      Będę oglądać, teraz mam aż za dużo czasu! XD

      Usuń
  5. Trzymam kciuki za realizację tak ciekawego planu. 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam o dziwo większość musze ci powiedzieć, że niektóre z nich to prawdziwe perełki! Też ostatnio nadrabiam filmy, chociaż mojej listy nigdzie nie mam opublikowanej, ale masz rację w jednym - zaległości się szybko tworzą, zwłaszcza biorąc pod uwagę ile tego wychodzi! Powodzenia! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz mamy chwilowy spokój od nowość więc można się bawić w nadrabianie xd

      Usuń
  7. obejrzałam tylko 15 filmów, reszty nie dałam rady, dla mnie nie do strawienia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo z tych filmów jest na mojej liście. Obecnie przymierzam się do dwóch z nich. Natomiast pozycja numer 27 bardzo mnie rozczarowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie z reguły filmy oscarowe rozczarowują, ale i tak lubię je oglądać, bo ciekawa jestem, czym ludzie się zachwycają

      Usuń
  9. Dużo z Twojej listy już widziałam. Szczególnie podobał mi się Twój Vincent - rozpłakałam się na końcu, tak mnie wzruszył.

    OdpowiedzUsuń
  10. Trochę widziałam z twojej listy :) Szczególnie polecam ,,Zwierzogród" i ,,Pulp fiction". Ja mam w planach Hejtera na wieczór, albo przypomnę sobie jeszcze Salę Samobójców. Alboooo całą listę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem, dlaczego, ale wizja 60 filmów w rok mnie jakoś nie przeraża, szczególnie, ze teraz kwarantanna :) Sporo z tych filmów już widziałam i martwiłabym sie w sumie tylko o premiery, bo z nimi moze byc problem jak będą wstrzymywane. Życzę jednak powodzenia i udanego seansu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie listę robiłam jeszcze zanim wybuchło zamieszanie z wirusem. Jednak poza tymi tytułami będę oglądać jeszcze inne, także bilans roczny na pewno będzie całkiem pokaźny, haha.
      O premiery też się boję, wszystkie przesunięte albo wstrzymane :c

      Usuń
  12. Niektóre z tych filmów widziałam (Strażnicy Galaktyki, Alicja w krainie czarów), inne chętnie bym obejrzała w końcu :) A mogę Ci polecić Król Rozrywki. To musical, ale jest genialny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Królu Rozrywki byłam nawet w kinie! Cudowny film <3

      Usuń
  13. Kilka z tych filmów oglądałam. Teraz jest więcej czasu na filmy, więc można coś wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ambitne plany, jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. 21, 39, 48 polecam gorąco zacząć od tych tytułów. Reszta to niestety nie moje klimaty, zwlaszcza 365 dni. Myślałam, że moim klimatem będzie Yesterday, ale to również coś, czego zdecydowanie nie polecam. Jednak trzymam kciuki, bo mnie nigdy takie plany się nie wiodą. 😥 Podziwiam takich ludzi. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 365 dni to też nie mój klimat, ale z ciekawości poszłam do kina i w sumie to nie było aż takie złe. Można było się pośmiać XD

      Usuń
    2. W takim razie będę systematycznie sprawdzał ;)

      Usuń
  16. Na pewno z poskich pozycji z chęcią oglądnąłbym nieznajomych oraz 365 dni

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale plan :-) Niektóre z tych filmów już widziałam, a po czarownicę sięgnę ponownie z chęcią :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. polecam JOJO rabit- rewelacyjn film! klaudia j

    OdpowiedzUsuń
  19. Kilka znam, kilka kolejnych niewątpliwie nadrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Project X, najlepszy :P, ale tak bez żartów polecam "12 gniewnych ludzi"

    OdpowiedzUsuń
  21. Niektóre widziałam, niektóre też chętnie obejrzę ale są też takie, które średnio mnie interesują.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja to nigdy nie mam dość filmów, więc rozumiem zapał :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jest kilka propozycji, które z chęcią bym obejrzała. A teraz jest czas, to pewnie się za to zabiorę.

    OdpowiedzUsuń
  24. Kilka z tych filmów widziałam, trzymam kciuki za osięgnięcie celu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapisuję sobie to zestawienie i na pewno będę do niego wracać! Widzę tam mnóstwo interesujących propozycji, które też chętnie obejrze.

    OdpowiedzUsuń
  26. ostatnio obejrzeliśmy Niedobranych-świetna komedia!

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeżeli chcesz oglądać fantastykę w tym DC Uniwersum czy Marvela, trzeba obejrzeć poprzednie części, żeby zrozumieć sens filmów inaczej fabuła może wydać się nudna i nie zrozumiała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, wiem. Te tytuły, które tutaj wrzuciłam to jedyne, których jeszcze w całym uniwersum nie widziałam, także spokojnie. Ogarniam temat XD

      Usuń
  28. Długa lista, niektóre z filmów to prawdziwe perełki.

    OdpowiedzUsuń
  29. O, nie! Aż 60? Wolę jednak rower :-))
    Chyba że w trakcie kwarantanny narodowej :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 60 w skali roku to i tak mało. Nie zawsze jest pogoda na rower ;)

      Usuń
  30. Niektóre filmy z tej listy widziałam, inne jeszcze przede mną. Czekam, aż będę mogła obejrzeć 365 dni. Jestem ciekawa, o co tyle szumu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wrzucili na Netflixa, także możesz już sprawdzać :D

      Usuń
  31. Ja to Ci dziękuję za tą ściągę, bo sporo tytułów mnie zaciekawiło i będę sobie je odhaczać po obejrzeniu.

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo chcialabym obejrzeć Małe Kobietki - na razie ogladam serial, ale chyba gorszy niz film...

    OdpowiedzUsuń
  33. większość oglądałam, ale np na Pokot chyba nigdy się nie zdecyduję, jest dla mnie zbyt zbyt drastyczny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokot w ogóle nie jest drastyczny. Nie mam w sumie pojęcia, jak mogłabym go opisać, bo był bardzo dziwny i zasiewał taki lekki niepokój, ale drastyczny to na pewno nie był

      Usuń

Każdy komentarz wskrzesza jednego jednorożca :D
Odwiedzam blogi wszystkich, którzy zostawili komentarz pod ostatnim postem ;)