środa, 3 lutego 2016

Book haul - styczeń 2016

A wydawało mi się, że styczeń dopiero się zaczął...

Dzisiaj, z początkiem lutego, przychodzę do was z nowym book haulem. Miało byś skromnie i ubogo, a jest zaskakująco dużo. Nie przypominam sobie, żebym cokolwiek kupowała, a nazbierało się trochę książek. Przechodząc do rzeczy:

Miesiąc rozpoczęłam z dwoma kolejnymi tomami powieści Nicholasa Sparksa, czyli przybyły do mnie Szczęściarz i Ostatnia piosenka. Później kupiłam także Najdłuższą podróż.

Później, w pewien jeszcze zimowy i mroźny weekend wpadłam na pomysł, aby pójść do księgarni po jakąś książkę i zacząć ją czytać od razu, nie odkładać jej na półkę. Mój wybór padł na Ember in the ashes, które już mam za sobą i się zakochałam. Napisałam i opublikowałam recenzję na blogu, więc odsyłam TUTAJ po więcej szczegółów.

Z okazji ferii poszłam do księgarni i wyszłam z Niebo jest wszędzie oraz Kochani, dlaczego się poddaliście?. Bo jak szaleć to szaleć, książki po 10 złotych.

Przy okazji wizyty w Auchan w moje ręce wpadł Dawca za 9,99...

W grupie książkowej na Facebooku znalazłam HyperversumDym i lustra oraz Rzeczy ulotne, czyli powieść o grze komputerowej i dwa zbiory opowiadań Neila Gaimana.

Promocja w Empiku czyli kupiona Ekspozycja. Aktualnie czytam, dopiero jestem na 50 stronie i jak do tej pory jestem zachwycona.

Wizyta w antykwariacie więc wyszłam z książką o Jamesie Bondzie i dość popularną powieścią, na której podstawie powstał serial czyli Ptaki ciernistych krzewów.

Tak prezentuje się mój stosik na zdjęciu:

IMG_20160202_102027


A ja teraz czekam na moment, w którym będę mogła to wszystko przeczytać...

16 komentarzy:

  1. Czytałam "Niebo jest wszędzie" i książka bardzo mi się podobała :)
    Z kolei "Ekspozycja" czeka póki co u mnie na półce, ale na pewno prędzej, czy później zabiorę się za tę książkę. Zbiera wiele pozytywnych opinii :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie czytam "Kochani dlaczego się poddaliście?", jest to nietypowa książka, bo składa się z samych listów. "Amber in the ashes" mam chęć przeczytać, już nawet zdobyłam ebooka :)
    A co do pozostałych książek - jeszcze się nimi nie zainteresowałam. Może kiedyś? :)
    Super masz bloga, pozdrawiam
    http://rosti367-recenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę nabytków :3 Mam zamiar przeczytać "Ptaki ciernistych krzewów", "Ember in the Ashes" i "Hyperversum" :)
    Pozdrawiam ;)
    bookowe-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę że są warte uwagi. I dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A co, więcej kupujesz niż czytasz? I Ty niby jesteś blogerką? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardziej niż ty <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ekspozycja i Dawca to pozycję, które z chęcią bym Ci podkradła! Hihihihi :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że jak tylko gdzieś się wybierasz to kupujesz książki xD Dobry nawyk, aczkolwiek ja już chyba trochę przesadzam z tym nabywaniem ;/
    Bardzo ładny stosik, aż miło się patrzy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bo z reguły zawsze się jakaś księgarnia w pobliżu znajdzie. Choć teraz rzadziej się poddaje i kupuję xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdobycze! Zazdroszczę szczególnie Gaimana, Mroza i Jandy Nelson :)) Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  11. Książki powinny byś sprzedawana w pakiecie z czasem na ich przeczytanie... przydałaby się czasem taka życiowa pauza ;)
    A co do książek to już dawno oglądałam "Ostatnią piosenkę" i chcę ją w najbliższym czasie przeczytać, a na mojej półce już jakiś czas stoi "Ember n the Ashes" i tylko czeka, aż po nią sięgnę :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak się każdy zachwyca Ember in the Ashes, że chyba nic mi nie pozostaje jak tylko po nią sięgnąć :)

    http://ksiazkazhappyendem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Naprawdę warto. Niedawno publikowalam jej recenzje więc możesz przeczytać i dowiedzieć się więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nominowałam Cię do TAG :) Jeżeli go jeszcze nie robiłaś, to będzie mi bardzo miło jeśli go wykonasz :) http://bookowe-love.blogspot.com/2016/02/moje-czytelnicze-nawyki-tag.html
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wskrzesza jednego jednorożca :D
Odwiedzam blogi wszystkich, którzy zostawili komentarz pod ostatnim postem ;)