wtorek, 12 stycznia 2021

21 filmów na 2021 rok

Tydzień temu dzieliłam się z wami moją listą 21 książek, które koniecznie chcę przeczytać w 2021 roku. I teraz znowu mam kolejną listę do zrealizowania, tym razem wybrałam sobie 21 filmów, które zamierzam obejrzeć w tym roku.

Wybrałam tytuły, które od dawna mam gdzieś z tyłu głowy, które mi zalegają na wirtualnej filmowej półce, które gdzieś mi uciekły w eterze nowości lub po prostu są klasykami, których jakimś cudem jeszcze nie poznałam.

Dobra, no to to by było na tyle! Nie bijcie mnie w komentarzach, że niektórych jeszcze nie widziałam. Mam nadzieję, że do grudnia uda mi się wszystko nadrobić i obejrzeć o wiele więcej niż to, co powyżej. 




FacebookInstagramGoodreadsTwitterGoogle+LubimyCzytać



8 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki za realizację wyzwania. ��

    OdpowiedzUsuń
  2. Duma i uprzedzenie to moja miłość w każdej formie!
    Na Irlandczyka przygotuj swoją cierpliwość. :P Albo oglądaj w odcinkach, ja niestety już po jednodniowym seansie znalazłam w Internecie podział na bodajże cztery odcinki, aby miały one ręce i nogi, a nie kończyły się w środku akcji. ;)
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w sumie nie jest głupi pomysł! Bo na raz obejrzeć tak długi film, to chyba nie na moje nerwy

      Usuń
  3. Liczę, że uda Ci się je wszystkie obejrzeć :D Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki (: Kilka z nich też mam na swojej liście!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wskrzesza jednego jednorożca :D
Odwiedzam blogi wszystkich, którzy zostawili komentarz pod ostatnim postem ;)