środa, 18 lutego 2015

7ReadUp

W dzisiejszej notce przedstawię wam moje czytelnicze wyzwanie czyli 7ReadUp!



Cała akcja została zorganizowana przez Martę Oakiss z bloga Secret Books. Zadanie było bardzo proste. Polegało na czytaniu przez tydzień jak największej ilości książek i tym samym likwidowanie swoich zaległości ze stosika TBR. Czytelniczy tydzień miał miejsce od środy 11 do wtorku 17 lutego. Ale żeby utrudnić, Marta zrobiła listę 10 wyzwań. Czytać książki, które dawno chcieliśmy przeczytać, a także dopasować je do któregoś z wymienionych punktów? Do odważnych świat należy. Postanowiłam wziąć udział w wersji hard. Zapraszam was na podsumowanie!

Dzień 1:
Zaczęło się trochę marnie. Zaczęłam czytać Więźnia labiryntu i udało mi się przeczytać jedynie 64 strony.

Dzień 2:
Tutaj już trochę lepiej. Dalej czytałam Więźnia labiryntu i tym razem udało się przeczytać 169 stron.

Dzień 3:
Ponownie Więzień labiryntu i 191 stron. Tym samym skończyłam tę książkę.

Dzień 4:
Zaczęło się całkiem nieźle. Postanowiłam w końcu sięgnąć po Randki z piekła i przeczytałam 183 strony.

Dzień 5:
Kontynuowałam Randki z piekła. Przeczytałam 289 stron i tym samym skończyłam książkę. Teraz śmiało mogę powiedzieć, że chyba nie czytałam niczego gorszego w całym swoim życiu. Choć ostatnie opowiadanie ratowało cały zbiór.

Dzień 6:
Ten dzień był dla Elity, czyli drugiej części Rywalek. Przeczytałam 218 stron.

Dzień 7:
Ponownie Elita. Przeczytałam 118 stron i tym samym skończyłam książkę. Udało mi się także w całości przeczytać trzecią część serii Pocałunek anioła, czyli Bratnie dusze. Podsumowując, ostatniego dnia - 374 stron.



A teraz wyzwania, do których udało mi się to dopasować:
1. Książka wydana w 2014 roku. Elita, Więzień labiryntu
2. Książka polecana przez booktuberów. Więzień labiryntu, Elita
3. Książka z niebieską okładką. Bratnie dusze
4. Nowy dla ciebie autor. Więzień labiryntu, Randki z piekła
5. Ogniste. Ranki z piekła, Elita
6. Z miastem. Więzień labiryntu
7. Z biżuterią. Elita
8. Akcja dzieje się w szkole. Bratnie dusze, Randki z piekła
9. Rozpocznij serię. Więzień labiryntu
10. Zakończ serię. Randki z piekła

Książki do wyzwań dobierałam ze względu na okładki, a także samą treść. Miasto w Więźniu labiryntu? Strefa, o której mowa, jakoś skojarzyła mi się z miastem. To było ich takie własne miasto, w którym musieli się odnaleźć. Biżuteria i Elita? Na okładce jest coś jak diadem. A poza tym America dostała bransoletkę...

Podsumowując podsumowanie:

1. Więzień labiryntu      +2,7 cm        424 strony
2. Randki z piekła         +2,8 cm        472 strony
3. Elita                          +3,0 cm         336 stron
4. Bratnie dusze            +1,4 cm        256 stron
----------------------------------------------------------------------
= 4 książki              = 8,9 cm      =1488 stron

Udało mi się przebić tytułową siódemkę w grubości grzbietów. No i przeczytałam więcej niż tysiąc stron. Całkiem udany 7ReadUp jak na mój pierwszy raz. Ciekawe jak pójdzie mi w kolejnej edycji...

31 komentarzy:

  1. Niezłe wyzwanie. Nie słyszałam o nim wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czemu mi o tym nie mówiłaś? Też chętnie wzięłabym udział w tym wyzwaniu! Jak mogłaś? ;//// Następnym razem obie bierzemy udział, będziemy się motywować jak zawsze :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam, że byś chciała! A poza tym znasz moją sklerozę...

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja jestem ta zapominalska w tej przyjaźni, lol. Zabierasz mi moją fuchę, kradzieju?
    Kupiłam teraz tyle książek, zmotywowałoby mnie do Lotr'a i innych powieści. Ewaaa ://

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie książki kupiłaś i dlaczego ja o nich nic nie wiem?
    Możemy sobie zrobić własną akcję, o!

    OdpowiedzUsuń
  6. Da6, Chłopcy... Dostałam Wiedźmina, czytam Lotra... xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś kupiła Chłopców? Znalazłaś właściwą drogę, w końcu! xD
    Powodzenia z Lotrem ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję takiego wyniku ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ~Króliczara :)19 lutego 2015 19:18

    Ja chyba nie dałabym rady, nigdy nie słyszałam o tym wyzwaniu :)
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wyniku! Świetnie ci poszło! :)
    Zazdroszczę "Więźnia labiryntu", bo bardzo chcę obejrzeć film (Dylan O'Brien ♥), ale najpierw książka, a książki znaleźć nie mogę. :<

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba pozostaje ci zamówić przez internet. Życzę powodzenia w polowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak na pierwszy raz- rewelacja! Gratuluję takiego wyniku!

    OdpowiedzUsuń
  13. ooo świetny wynik i fajna akcja ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem czy ja bym dała radę z tym wyzwaniem :D
    Pozdrawiam :*
    http://aya-moshito.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem pod wrażeniem .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe wyzwanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne wyzwanie! Ja teraz mam coraz mniej czasu na książki (no chyba, że liczą się też te szkolne, to myślę, że wygrałabym to wyzwanie :)). Ja czas na powrót do czytania będę mieć pewnie dopiero po egzaminach, o ile z ocenami będę dobrze stać - trzeba się postarać przed liceum... :). Jednakże gratuluję i życzę Ci, żebyś przebiła następnym razem swój wynik! :).
    Nie czytałam żadnej z tych książek, ale okładka Bratnich Dusz przykuła moją uwagę... Szczerzę, to wydaje mi się, jakby była robiona na szybko w gimpie :D. Elita ma najpiękniejszą okładkę! (Takie tam zboczenie grafika:D).
    Pozdrawiam i dziękuję, że do mnie wpadłaś! Miło widzieć, że znajome osoby wracają do mojego bloga. To bardzo motywuje! :)
    dosmileyourself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Napisałam tak długi komentarz i wszystko mi się usunęło... Moje szczęście. Muszę się powtórzyć.
    Ja na razie niestety mam długą przerwę w czytaniu książek i będzie ona trwać co najmniej do egzaminów, czyli do końca kwietnia. Później, o ile oceny pozwolą, wrócę do namiętnego czytania :).
    Co do książek - nie czytałam żadnej z nich, ale jako że mam zboczenie grafika, to wypowiem się co do okładek. Najgorsza jest ta niebieska, wygląda tak, jakby robiona była na szybko w gimpie :D A najładniejsza jest w Elicie. Cudo :).
    Pozdrawiam i dziękuję, że wpadłaś na mojego bloga! Miło widzieć, że znajome osoby wracają i komentują, to bardzo motywuje! :).
    dosmileyourself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ~booksofmeworld20 lutego 2015 00:56

    Gratuluję wyniku ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam się na grafice, ale okładki całego cyklu Pocałunek anioła są całkiem całkiem. Szkoda tylko, że treść już niekoniecznie... Ale Elita faktycznie piękna!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny wynik! Moje gratulację! Ja bym chyba, z braku zbyt dużej ilości wolnego czasu, jednak bym się nie podjęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne - nie słyszałam nigdy o takiej akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne wyzwanie :) Szkoda, że o nim nie wiedziałam, bo z chęcią bym dołączyła, zwł. że mam duuuuużo takich lektur, które chcę przeczytać, ale jakoś mobilizacji brak.

    OdpowiedzUsuń
  24. Doprawdy piękny wynik :) Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  25. Aż żałuję, że nie wzięłam udziału ;) miałam okazję w czasie ferii, ale cóż...
    Gratulacje, dobrze poszło!

    OdpowiedzUsuń
  26. O chyba spróbuje. Tylko kiedy ja znajdę na to czas? :D
    Pozdrawiam


    http://szalonyswiatalexy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Super wyzwanie, jestem pod wrażeniem jak szybko czytasz ;) Gratuluje!

    http://pozeracz-ksiazekk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja też myślałam, że nie będę mieć czasu, ale wbrew pozorom wszystko wyszło lepiej niż myślałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. A mi by się chyba nie chciało codziennie spisywać co czytałam itp. Dlatego podziwiam uczestników wyzwania ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. fajna ta akcja xD dlaczego nie słyszałam o niej wcześniej xD gratuluje ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. gratuluję takiego wyniku! :3

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wskrzesza jednego jednorożca :D
Odwiedzam blogi wszystkich, którzy zostawili komentarz pod ostatnim postem ;)