piątek, 7 lipca 2017

Letni konkurs - [WYNIKI] - Marsjańska Utrata W otchłani

Konkurs był, więc teraz trzeba go rozwiązać i zaprezentować zwycięzców.


Ostatnim razem myślałam, że zrobienie konkursu z losowaniem, to strzał w kolano. Okazuje się, że wyłonienie zwycięzcy za pomocą zadania konkursowego jest jeszcze gorsze. Nadesłaliście tyle wspaniałych odpowiedzi, że miałam spory dylemat przy wybraniu tych najlepszych. Ale voila, udało się. 


Utrata wędruje do bookworm

W otchłani zdobywa Z naciskiem na szczęście

 
A Marsjanina przygarnie Paulyna


Dziękuję wszystkim za wzięcie udziału, zwycięzcom gratuluję i na dniach się z wami skontaktuję w sprawie odbioru nagród. Mam wrażenie, że i tak wyniki są niesprawiedliwe, chociaż w wyborze pomagała mi przyjaciółka. Nie sposób znaleźć złoty środek. 

Mam w planach jeszcze trochę konkursów, nie wiem, czy w wakacje, czy dopiero w roku szkolnym, ale na pewno będą. 

Jeszcze raz wam dziękuję za to, że jesteście, obserwujecie i bierzecie udział!


 Facebook Instagram Goodreads Twitter Google+ LubimyCzytać





5 komentarzy:

  1. Dziękuje bardzo! Naprawdę nie spodziewałam się :D
    Gratulacje dla pozostałych :>
    Odpowiedź bookworm jest świetna, poprawiła mi humor na cały dzień :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezu, jeszcze raz dziękuję! <3 W ogóle się nie spodziewałam, matko
    Gratuluję pozostałym wygranym i wszystkim biorącym udział, bo odpowiedzi były serio genialne

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wskrzesza jednego jednorożca :D
Odwiedzam blogi wszystkich, którzy zostawili komentarz pod ostatnim postem ;)