wtorek, 5 listopada 2019

Zakupowa wstrzemięźliwość? - Book Haul - październik 2019


Jak ten czas szybko leci, to pojąć nie jestem w stanie. Dopiero co podsumowywałam wrzesień, a tu już czas na październik! I jeśli o książki chodzi, to z czytaniem szału u mnie nie ma, z kupowaniem dla równowagi w sumie też. Zaraz zobaczycie, o co mi chodzi.

Miesiąc rozpoczęłam z przesyłką od wydawnictwa We Need Ya! I nową powieścią Becky Albertalli i Adama Silvery czyli z A jeśli to my.

Potem się przekonałam, że warto mieć znajomych w różnych częściach świata, bo tym sposobem weszłam w posiadanie Виноваты звезды czyli rosyjskiej wersji Gwiazd naszych wina.

Później w końcu zdecydowałam się na zakup tej książki o Przyjaciołach, która wyszła z okazji dwudziestej piątej rocznicy premiery czyli Przyjaciele. Ten o najlepszym serialu na świecie.

A ostatnią pozycję do mojej domowej biblioteczki przywlekła moja mama z Krakowskich Targów Książki i jest to Mauzoleum.


Tyle! Skromnie i rzeczowo. Oby więcej takich book hauli tutaj było!




 Facebook Instagram Goodreads Twitter Google+ LubimyCzytać



22 komentarze:

  1. Ja nie potrafię się tak ograniczać. Udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe książki, jestem ciekawa tytułu "Mauzoleum". U mnie z nowymi książkami różnie bywa, staram się ograniczać z zakupami, ale nie zawsze wychodzi. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie ja też tego Mauzoleum jestem ciekawa! Może podkradnę mamie XD

      Usuń
  3. Ja nie umiem się ograniczać choć zawsze mówię że to zrobię.
    Pozdrawiam :)
    www.wspolczesnabiblioteka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka o serialu Przyjaciele zaciekawia. Wpisałam na listę chcę przeczytać

    OdpowiedzUsuń
  5. A jeśli to my mam w planach. Udanej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ksiazka Przyjaciele bardzo mnie zaciekawila, sama bardzo lubie ten serial :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze jakbyś powiedziała, że przeczytałas wszystkie z nich, to by było +100% do szacunku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma tak dobrze XD. Ale kiedyś mi się uda! Zrobię sobie taki challenge na któryś miesiąc XD

      Usuń
  8. Też planuje zakupić książkę o serialu ,,Przyjaciele". Weszłaś w posiadanie ciekawych lektur.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  9. Satysfakcjonującej lektury życzę. 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym się tak ograniczać w kupowaniu książek. [Kreatywna-alternatywa]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem wyszło czystym przypadkiem. Jakbym chciała to zrobić celowo, to na pewno by nie wyszło XD

      Usuń
  11. Gratuluję xD Ja sobie obiecałam nie kupować książek, a od kilku miesięcy łamię tę obietnicę ;x Za chwilę znowu to zrobię XD

    www.whothatgirl.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Do niedawna również nie szalałam z książkami, ale ostatnio przeprowadziłam się na swoje, kupiłam (pierwszy!) regał na książki i sukcesywnie zapełniam półki książkami, które już czytałam i chcę mieć w swoich zbiorach oraz takimi, które w księgarni przykuły moją uwagę :) Również będę musiała ogarnąć jakiś book haul na bloga, jak tylko przyjdzie do mnie paczka z książkami

    Pozdrawiam, Dominika
    http://oddychajaca-ksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. No, faktycznie skromnie! Więcej takich życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzeczywiście zaledwie kilka książek :) Jednak sama staram się nie szaleć i skupić na tych, które mam na biurku.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wskrzesza jednego jednorożca :D
Odwiedzam blogi wszystkich, którzy zostawili komentarz pod ostatnim postem ;)