poniedziałek, 11 września 2017

Szukasz kalendarza idealnego? - CzaroMarownik 2018

Zaplanuj swój kolejny rok ;)



Nie przepadam za kalendarzami, bo niestety, ale te papierowe nie krzyczą powiadomieniami o nadchodzącym sprawdzianie czy terminie oddania zadania domowego. Dodatkowo mało który zachęcał mnie do siebie swoim wnętrzem, bo nie lubię być ograniczona kolumienkami. Jakby wydawca kalendarza lepiej wiedział niż ja, ile planów powinnam mieć na dany dzień. Jednak teraz nakładem Wydawnictwa Kobiecego ukazała się pozycja, która niezaprzeczalnie się wyróżnia w tłumie innych publikacji tego typu.

Zacznę od tytułu; CzaroMarownik. Przyznajcie się, kogo uwagę przykuł? Bo moją już w pierwszym momencie. Kto nie chciałby mieć kalendarza z czarami w tytule i w tak pięknej oprawie graficznej?




Natomiast jeśli chodzi o wnętrze, to sądzę, że powinno ono spełnić wymagania każdego zainteresowanego tematem. W środku nie ma żadnych niepotrzebnych tabelek, wykresików, arkusików i pierdółek, których nikt nigdy nie używa, a które jedynie marnują papier i miejsce w torbie. Oczywiście, jeśli są ci takie rzeczy potrzebne, możesz sobie je stworzyć samemu. Ja CzaroMarownik podziwiam ze względu na jego prostotę i brak przeładowania. Każdy dzień jest rozpisany na osobnej stronie, wszystkie święta są wyraźne zaznaczone, a co tydzień umieszczane są krótkie i przydatne porady dla każdej kobiety. Znaczenie kamieni, rozgryzienie zagadki nietypowych kosmetyków, legenda dotycząca witamin i zdrowia? Odhaczone. I oczywiście wszystkie są odpowiednio dobrane do aktualnej pory roku i daty, więc spokojnie, nie dostaniemy informacji o Nocy Kupały w grudniu, a pomysłów na życzenia świąteczne w sierpniu.

CzaroMarownik nie tylko pozwoli zaplanować ci przyszły rok, czy pilnować swoich obowiązków i przyjemności na przestrzeni kolejnych 365 dni, on także pokaże ci wiele tajemnic dotyczących zdrowia, życia i twojego ciała. Można dowiedzieć się z niego kilku ciekawych rzeczy, a niektóre nawet wdrożyć do codziennego życia!



No ale o co chodzi z tymi czarami? Kalendarz jest ich pełen. Co kilka stron można przeczytać o najciekawszych przesądach związanych z danymi rzeczami, produktami wykorzystywanymi w zaklęciach, czy magicznym znaczeniach nazw.

Jeśli będziecie mieć okazję, to zaglądnijcie do niego w księgarni i sami sprawdźcie, czy taki rozkład dni wam odpowiada. Ja wiem póki co jedno; nie mogę się doczekać, aż nadejdzie nowy rok i będę mogła zacząć go używać.




Za możliwość przedpremierowego zapoznania się z CzaroMarownikiem dziękuję Wydawnictwu Kobiecemu. 



Fakty objawione: 
Tytuł: CzaroMarownik
Wydawnictwo: Wydawnictwo Kobiece
Ilość stron: 432
Cena: 34,90 zł
PREMIERA: 13.10.2017 
 Facebook Instagram Goodreads Twitter Google+ LubimyCzytać





21 komentarzy:

  1. Pierwszy raz widzę promocje kalendarza :-) przykuwa nazwą i okładką graficzną :) pod koniec roku rozejrzę się za nim wśród kalendarzy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Już przykuł moją uwagę ;) A te wszystkie porady i ciekawostki też wydają się ciekawym ubogaceniem kalendarza :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się jego wygląd, ale na razie mam pełno kalendarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie bardzo rozczarowała szata graficzna. Może finalna wersja bardziej mi się spodoba, ale wątpię

    OdpowiedzUsuń
  5. To fakt, prostota i brak przeładowania wyróżniają go na tle innych, a dodatki wplecione są subtelnie. Ładnie to wszystko ujęłaś :)
    Czekamy zatem na sam kalendarz, a później na Nowy Rok, ale ja póki co, jeszcze żyję obecnym ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę mieć. Jest genialna! Tyle już opinii czytałam. Matko boska, gdzie ja to wszystko będę trzymać ?? Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam już swój z Biedronki, aczkolwiek zainteresowałaś mnie tym kalendarzem :D

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na te z Biedronki się nie załapałam, ale finalnie wyszło mi to na dobre :D

      Usuń
  8. Ja wciąż czekam na wersję papierową, przykuł moją uwagę nie tylko tytułem, ale piękną okładką, mam nadzieję, że środek w wydaniu finalnym również będzie interesujący i ładnie wydany :)

    Pozdrawiam,
    shevvolfxczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także czekam na wersję papierową i też mam nadzieję, że przy używaniu podtrzymam swoją opinię ;)

      Usuń
  9. Widziałam pełno zdjęć na insta i nawet się nie zorientowałam, że to kalendarz xD
    Sama również nie za bardzo jestem aktywna w prowadzeniu kalendarza jednak on mnie zaintrygował. Może nawet zakupie.
    Pozdrawiam Tiggerss,
    https://tiggerssreads.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak niepozornie wygląda, prawda? xd
      Najlepiej samemu sprawdzić ;)

      Usuń
  10. Chociaż nie korzystam z kalendarza być może skuszę si na zakup, aby sprezentować gzemplarz mojej mamie :)
    Pozdrawiam, Dominika z Zaczytana D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda czarująco :D
    Akurat szukam jakiegoś ładnego kalendarza i ten wydaje się idealny <3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Niedawno zaczęłam prowadzić bullet journal, więc póki co nie planuję kupować kalendarza ;) Ale sam pomysł Czaromarownika wydaje mi się świetny ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wskrzesza jednego jednorożca :D
Odwiedzam blogi wszystkich, którzy zostawili komentarz pod ostatnim postem ;)